Tuesday, March 22, 2011

A gift from Sabah bah...

Untung jugak ada adik ipar nih kan...

Tadi time balik, mummy ambik..aku tengok kat belakang keta, ada bungkusan...aku buat xreti jer la...sbb ingat kan barang mummy...

Pastuh, tetiba mummy cakap...

"Tuh..ada barang utk ko"

"Barang apo?"

"Ntah...tadi posmen antar.."

Pastuh toleh belakang....ambik slip penghantar.....tengok nama adik ipar aku..hehe, memula rasa cam pelik..pastuh cakap ngan mummy...

"Mummy bukak la...frame agak nya tuh..."

"Ahhh xda frame tuh der, lembik jer...."

Aku ambik bawak ke depan...tengah drive dah....sebok nak tau apa bendalah dalam bungkusan tuh....pastuh, bagi kat mummy.....suh mummy tolong bukak kan....

Bila dah bukak........
Nak tau apa isi dalam x...............
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tadaaaaa...............

Henbeg baru!! LV tau.....aku x kisah LV ori ker x....yg penting pree..hehe...

Hah...close up ckit....nmpak x??


Tima kasih bebanyak yer eton...hehe, 1st time nih dapat adiah daripada adik ipar...ehhh, ayung suka sangat la beg tuh....pasnih boleh bawak beg baru p melancong....horeeyyyy! Aku tau dorg baca belog haku nih...hehe

Terima kasih yang x terhingga buat adik aku, Hafizuddin Azmi Bin Mazalan & isteri...Zaiton...& jugak anak buah kesayangan..Nurhasnirah...

Ini adalah entry yg penuh kasih sayang..hehe
Yg nak komen, sila komen jugak dengan penuh kasih sayang....:)



9 orang yang nak merapu jugak!:

Puan Kutu said... [Jawab balik]

wahh dengan penuh kasih syg kite pinjam beg tu boleh?hahaha..

mommylavender said... [Jawab balik]

dgn penuh kaseh sayang gak..mommy nak sewa beg tu 2 hari 3 mlm~hee

wan_cikgumuzik said... [Jawab balik]

tggu jerr gift dari redang,,, kih kih kih... sabar yerrr...

Orang Kampung said... [Jawab balik]

wahh..
siap ada jenama ayung merapu lgi.
hahaha

Cik Azizah said... [Jawab balik]

dengan penuh kasih syg! nak jugak handbeg dari sabah tu.,....wuaaaaaa....

faiz said... [Jawab balik]

perghh..dpt hadiah...bile plak kakak2 ipar aku nk bg hadiah plak..

chii said... [Jawab balik]

chii pun dpt hadiah dr sabah gak...tp adik yg kasi la..gelang pearl..pink lgik..mmg skrg ni musim org g sabah eh

makdara TERdiva said... [Jawab balik]

setiap pemberian tu mahal @ murah tak penting..

yg penting keikhlasan sipemberi dan kerendahan hati org yg menerimanya :)

nadia ar-rumaisha said... [Jawab balik]

wahhhhh bestnyer.... hadiah ni memberi banyak makne.... yg penting, kalau dpt kita akan rase sangat dihargai...kan....