Wednesday, March 23, 2011

Giveaway from Sabah

Hehe..baru jer dapat gift dari adik ipar kat Sabah bah..Kali nih dalam percubaan nak menerai GA dari Sabah bah jugak...

GA nih di anjurkan oleh Cambest Jerk!
Aku copy pasta syarat2 utk GA nih yer...hehe

Aturan yang perlu untuk menyertai GA ini :-)

1.) Mesti seorang yang ceria dan mempunyai blog sendiri.
----->yer betul, aku adalah sorg yg ceria sekali..hihi (sambil buat muka ceria..ikon astro ceria)

2.) Sudi dan seikhlas hati menjadi follower blog nie.
-----> dah folo, ikhlas & jujur lagi tau..hehe..

3.) Jangan lupa postkan gambo GA nie kat entry blog korang pastu
link-kan skali ke blog cambestjerk
-----> nih post kan banner entry kat bawah nih...done!


4.) Nie yang paling penting! Nyatakan impian korang bila korang perpeluang pergi ke Sabah.
Cth.1/ Saya nak sangat pergi Sabah pasal pulau-pulau kat sana sangat cantik.
Cth.2/ Kalau saya pergi Sabah saya nak bergambo dengan penari-penari tradisional diaorang.

Saya nak sangat pegi ke Sabah bah, sebab adik ipar & anak buah ada kat sana...hehe, di samping tuh jugak..nak sangat pegi Pulau Mabul..sbb laut kat sana membiru dan tenang...boleh buat snorkeling (betul ker aku eja nih?) Ala...tempat yg cita duyung belakon dulu tuh..cantek kan tempat dia??

5.) Akhir sekali, tinggalkan jejak anda pada ruangan komen sebagai bukti anda telah menyertai GA nie.
----->baekkkk, hehe...

Tarikh expired : 1 April 2011

Nak join jugak?
Klik Cambest Jerk! Giveaway From Sabah




2 orang yang nak merapu jugak!:

Puan Kutu said... [Jawab balik]

slh eja ker tak jnji org faham sudah kan?

khairul said... [Jawab balik]

sakit pon dpt presen no..jgn marah .joke jer