Saturday, March 12, 2011

Malam berinai - Wedding Azie & Syakir

Morning all....

Azie & Syakir dah selamat di nikahkan semalam....tp, time nikah tuh aku xdatang...sbb keja....tapi, xpa...aku tetap jugak datang time malam berinai (malam tadi) utk datang sebagai dayang2 yg xdibayar gaji..huahaha.....

Majlis yg bertema kan kaler pink utk ari nih....sweeet sangat azie & syakir..semoga kekal ke anak cucu yer u olls berdua....

Sebagai mukaddimah....nak letak gamba2 yg sempat di ambik malam tadi...masuk jer umah azie, dah tesergam indah mini pelamin kat dalam umah kale pink...guna fresh flower gitu.....

Dayang2 yg ada malam tadi...baju nih di sponsor khas dari azie&syakir utk malam berinai....nih suma member2 azie...

ni geng 1 opis aku..

begamba ngan pengantin laki...Syakir...jgn marah yer azie..hehe..mmg smart abis la...

Ni jer la gmba azie&syakir yg sempat di snap malam tadi...hehe, terlalu bz pengantin..mana x nya, paparazzi dh belambak tunggu..nak ambik gmba sesama? erm..harap jer la...mungkin ari nih dapat kot...hehe..kualiti gmba kurang mememuaskan..nih pun member haku yg ambek..ngee~~~~

7 orang yang nak merapu jugak!:

khairul said... [Jawab balik]

suka marka yg berdiri paling kanan.tih hehee

yuyu said... [Jawab balik]

1. cantek la color theme baju dayang2 ni.

2. aku ingat ko dah terlalu panjang, rupa2nya, ada lagi yg lagi panjang dari ko...

muahaha....

AYuNG said... [Jawab balik]

@puan kutu
ngeee~~~doa kan jer la yer....:D

@a.khairul
hehe...sapa tuh?? :)

@mommy
thanx..:D

@yuyu
1. pengantin sponsor..hehe, mesti la cantekk...
2. sapa weh?? bukan aku paling tinggi ker antara dorg suma?? ehehhe...

akmal said... [Jawab balik]

kawen2..best. hehe. salam kenal