Sunday, April 10, 2011

Happy Anniversary..

Seperti yg aku cakap semalam, dh pun 28tahun hidup besama...
Ayung doakan Mummy&Daddy kekal sehingga ke akhirnya..

Makan semalam kat Kenny Rogers, Sban 2 jerk...malas nak pegi jejauh..sbb semalam adik aku yg last tuh sekolah smpai kul 5ptg...so, ambek dia kat sekolah terus hangkut dia bawak p makan....aku saja bawak ke situ sbb rasa mcm dh selalu sangat KFC ngan MCD..kali nih p kenny rogers lak yer...

Daddy aku nih...kalau ari2 bekerja mmg akan nmpak encem....tp, bila wekend jer terus berubah jadik org kampung..hehe, nih la deh aktiviti nya ujung minggu...mesti pegi kebun punya...tengok moto yg di gunakan tuh, lampu depan pun dah pecah...tinggal lobang jerk..keh3...totap pegi kebun...



Bila kuar makan, nak2 sambut anibeseri nih...makin beseri2 pulak mummy&daddy..Gmba macam kat bawah nih arus ada..hehe



Nih antara makanan kitorg semalam..nih xpenuh lagik nih, baru smpai nasi2 jer...yg len2 xsmpai lagi..hehe



Edisi suap menyuap...imbas kembali detik2 perkahwinan 28tahun lepas...





Last...mmg kenyang gila la makan kat kenny rogers nih..dah habis makan, suma besandar kekenyangan..hihi, nmpak sangat makan banyak kan...haha, total bills RM132 sahaja untuk 5org...boleh try lagi pas nih....

Entry kali nih xdak gmba aku kan..hehe, suka x?

5 orang yang nak merapu jugak!:

Puan Kutu said... [Jawab balik]

hahaha ada gambar ayung pun takde slhnya.hepy anibesari jugak tuk ur parents..mmg romantik gitu adengan suap menyuap..:)

Myaby said... [Jawab balik]

wah wah

suap suap gitewwwww

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... [Jawab balik]

tahniah nampak masih dalm mode bercinta

nescafe_ais said... [Jawab balik]

Style la..makan bersuap..hehehe