Tuesday, May 10, 2011

Nur Hasnirah

Ari ahad pagi ari tuh p ambek anak buah aku yg duk kat Labuan tuh kat klia..ayah dia hantar suh dia duk cni..sbb kat sana mungkin xda sapa nak jaga dia...

Sampai jer umah, mummy hantar Ira duk dalam bilik suh tdo ngan aku...langsung ira xmau...menangis jer...mummy tdo kan dia dalam buai...baru dia senyap...pastuh hantar balik naik bilik, stat nangis balik...bawak turun balik masuk dalam buai, baru senyap...sudah nya...sepanjang ari tuh, ira tdo dalam buai jer.....

Sepanjang ari minggu tuh, ira x henti2 nangis...bangun jer tdo...macam mencarik2 mana ayah ngan ibu dia...bagi minum susu xnak, bagi bubur xnak...kesian sangat...smpai kan mummy pun nangis tengok ira...time aku mandikan dia, langsung dia xmau turun....nak bedukung jer...

Tapi....nasib baik la time petang tuh dah ok sikit...dah nak main2...dah nak bejalan kat luar...dah nak makan smpai betambah...lapar la tuh, seharian xmau makan apa2....

Malam tuh, bila dah abis skype dgn ayah dia...dah start nangis balik.....teringat la tuh...rindu ngan ayah dia...mna penah pisah....

Semalam...mummy mc...dapat la jenguk2 kan ira kat umah..ari nih aku pulak cuti...nak jaga ira....


Time semalam, dh ok jugak..daddy bawak ira main2 kat luar umah..



Ira ngan atok...memang cam tuh jer la patern muka ira....hehe





Sangat beharap ira makin ok dan nak ngan org....

Ujung bulan nih, lagi 2org anak buah nak balik duk kampung time cuti sekolah jer...kak Ija ngan adik ayizz...nanti ira ada kawan eh....



Kak ija sangat lasak...adik ayiz mummy cakap kungfu shaolin...kepala butak, xda rambut..hehe


Ira tengah tido lagi nih, jadi sempat la menconteng kat sini...hope, cuti2 ari nih dapat setelkan urusan yg sepatutnya....



7 orang yang nak merapu jugak!:

mommylavender said... [Jawab balik]

alaaaa kesiannya ...pic pun nmpak masam je,....tapi stilll cumey mate cepet je...ikut ayung ek

iniialahaku said... [Jawab balik]

errr...cam dia xsukakan seseorang je kat cni...hahaha

HEROICzero said... [Jawab balik]

gambar last tu, comel. =)

Puan Kutu said... [Jawab balik]

lor kesian ira.muncung sedepa...:)

nadia ar-rumaisha said... [Jawab balik]

nadia tengok gambar last tuh, teringat gambar nadia mase kecik, nek beskal kecik sambil gendong adik nadia...

puanbee said... [Jawab balik]

ira si kecik tu yer comel :)