Wednesday, June 15, 2011

Cool Blog

Entry nih xda kaitan ngan mana2 blog..hehe..

Nih kira minuman...nama nya seperti tajuk entry...aku xtau apa yg meriah sangat kalau dapat minum air nih...sungguh aku xterasa teruja pun untuk membeli dan sekali gus menerai minuman nih...

Ada macam2 perasa...kalau korg try gugel pun pasal cool blog nih, ramai yg bagi feedback positif...xtau la positif dari segi apa ntah...

Ntah cam mana, ari tuh p tesco semenyih...dalam tuh memang ada kiosk cool blog..nih kira kali ke 2 kot aku try beli minuman cool blog nih...



Chocolate Blog = RM3.10 (sbb tambah pearl...ala, cam biji2 kenyal tuh..kalau x harga nya RM2.50 kot)


Bila aku minum, aku rasa macam ice blended jer...biasa jer bagi tekak aku...xla cool sangat...hehe..

More info: www.coolblog.com.my


Korg penah try?



13 orang yang nak merapu jugak!:

Unknown said... [Jawab balik]

sedap ke..nmpk macam cool je..hehhe

Unknown said... [Jawab balik]

hehe..xpernah lagi rase air sebegitu..first time nampak..jakun gak aku nie kan..hohoh

Dhea Ahmad said... [Jawab balik]

hihihihi ramai yg cerita ttg cool blog neh...best ke ayung

HEROICzero said... [Jawab balik]

biasa ke? nampak sedap ah ! =)

puanbee said... [Jawab balik]

alaa ais blended gak tu kan nama je yg best tu hehe tk pernah try lagi pun tk leh minum ais byk2

AYuNG said... [Jawab balik]

@Cik Azizah

hehe..cer terai..kot kena ngan tekak jijah ker...:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@nadia ar-rumaisha

nak kata best tuh xla....hehe, tp dinginnnn...:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@HEROICzero

haha..klu sedap, blanja saya buleh? keh3..

AYuNG said... [Jawab balik]

@puanbee

haah..ice blended je yg beno nya..hehe:)

Anonymous said... [Jawab balik]

awal yang baik