Monday, July 4, 2011

Cakap-cakap : Nak raya

Sedang aku berjalan2 di Alamanda bagai itik pulang petang.. petang semalam, ada 2 budak perempuan atau lebih sesuai dipanggil remaja perempuan berborak kat belakang aku yang memerlukan deria pendengaran aku untuk mendengar dengan lebih teliti apa yang mereka bualkan...

Remaja perempuan A: Ehhh..nak dekat raya dah kan..
Remaja perempuan B: Ishh ko nih, puasa pun belom...raya pulak yang ko pikir...Raya tuh bila2 boleh sambut tau..

Aku yang kat depan dorang nih terus rasa..........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Insaf!

Terima kasih adik berdua kerana telah menyedarkan kakak ini...
Lebih baik menunggu kedatangan Ramadhan...



20 orang yang nak merapu jugak!:

yatie Awang said... [Jawab balik]

lebih kurang lg sebulankan?

mr.curly said... [Jawab balik]

hehehe..insaf terus..xpe2, wa maapkn je la lu..hikhik

khairul said... [Jawab balik]

alamak ...baju kurung x jahit lagi

amiey lee said... [Jawab balik]

hahahahahha lawak plak..insafff insaffff... kta kalau nak raya plan baju raya aja dulu kekekekek ;p

Bui Idzra Ryn said... [Jawab balik]

ahaha..jom ganti pose..hihi^_^

nuriz said... [Jawab balik]

ada gak ingat raye ye hehe
puasa dah nak dekat ni..seronok sunggu bila ingat waktu berbuka sama2 keluarga

Acik said... [Jawab balik]

selamat berpuasa! :) dah abeh ganti pose lom?

b a m b a m ' s said... [Jawab balik]

CB pon x abes ganti pose lagi! wuwwwuuu~

NM02 said... [Jawab balik]

rasa mcm nak dengar lagu raya plak. hohoho...

AYuNG said... [Jawab balik]

@yatie Awang

haah..kurang lebih 30 ari kak..:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@khairul

ehhh..bia betul, hehe..:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@nuriz

ehhe..tuh la kan...
better tunggu puasa...
time tuh la dpt berbuka bekumpul dgn keluarga..:)

AYuNG said... [Jawab balik]

@b a m b a m ' s

hehe...cepat2...kurang 30 ari lg nih..:)

puanbee said... [Jawab balik]

betui lah kata budak2 itu kan