Thursday, July 14, 2011

Khamis yang spontan!

Klik untuk lebih tumbesaran



Alhamdulillah, 1st time dapat BE dari nuffnang
Sebelum nih aku ingatkan aku xlayak dapat BE nih suma...duk tengok jer org lain dapat BE la, ME la...beganda2 pendapatan dorg....

Xsangka..belog aku nih pun terpilih untuk dapat BE nih..
**tetiba ari nih pulak nak cek nuffnang sebab nengok org lain ada dapat BE baru**


btw, Thanx nuffnang !



13 orang yang nak merapu jugak!:

♥cikmOt♥ said... [Jawab balik]

usaha tangga kejayaan...arghh lapo lapo

syaza nazura. said... [Jawab balik]

Wah, congrats ^^ nazu tak dapat2 pun, :D

wan_cikgumuzik said... [Jawab balik]

tahniah..!! haha... cikgu pon baru dapat satu nih.. tapi menjadi kepelikan, iklan tuh tak timbol2.. hahahaa.. dh 2 hari tggu iklan tuu.. tak timbol2.. lawak kan?? kikikiki..

Cik Azizah said... [Jawab balik]

tahniah...ayung dpat BE..jijah dpt ME!! ciskek encik nuffnang!!

Yuyu said... [Jawab balik]

boleh la belajan aku mee sizling lepas nih!

chii said... [Jawab balik]

nnt kalo da cash..banjer chii coklat satu ye :p

alif haris said... [Jawab balik]

hehehe minta la satu BE .. :)