Thursday, August 25, 2011

Bermalas-malasan

Raya tinggal beberapa ari jer lagi...mood raya dah tinggi menggunung..tapi, bila pikir kan balik..aku nak raya kat mana jer pun....umah mentua xdak lagi..(haha, gatal bunyi nya kan..) Opsss....

Ari nih aku rasa line utk buat hrmis laju semacam pulak...settle dah keja yg selama seminggu nih tertangguh..hehe, suma dah ramai yg bercuti kot..tuh pasal line nih rasa laju sikit..

Ari nih misi nak menukar duit raya..hehe, belom tukar2 lagi kan..xtau la ada lagi ker x kat bank kang..kalau xda kang, nasib la..bg jer la duit2 lama tuh..dan jugak, misi nak mengambik baju raya...andai kata la x muat kan, x ker naya....xdan aku rasa kalau nak hantar oter pun.....tp, mana mungkin x muat..hehe

Udah dulu ya...nih namanya entry merapu + entry membebel = entry ntah papo ntah (n_n)


Chow!


p/s: sapa dah start cuti ari nih? drive balik kampung hati2 yer korg...pandu cermat, jiwa selamat, mendapat berkat..:)




9 orang yang nak merapu jugak!:

Cik Bambam said... [Jawab balik]

haaaa..tlg tgk bank ada balance duit x? CB pon x tukar2 duit raya lg..ehhehe

♥cikmOt♥ said... [Jawab balik]

yung...duit lelama tu kasi gosok ngan seterika dululah...baru nampak cam baru..hahaha

wanbu said... [Jawab balik]

sok dah balik ke selatan huhu...

pas balik kay ell br boleh online semula...

apa2 pun "SELAMAT HARI RAYA" yer..

khairul said... [Jawab balik]

malas dh nk mai kerja esok...ingat nk amiK MC

bujal X said... [Jawab balik]

buat hrmis kah? aku tak cuti raya pun~~selamat bercuti ayung~~jaga diri bebaik~~

eB ezrin said... [Jawab balik]

SeLaMaT HaRi RaYa
MaaF ZaHiR BaTiN

Cik Azizah said... [Jawab balik]

wah..ayung pon ada hermis..keje kerajaan kan kan..ngee~~

kampung kat PD jo...hakhak