Monday, August 8, 2011

Lagu Raya

Semalam p mines, dah start kedengaran lagu2 raya bekumandang kat dalam kedai2 tuh...terus aku cakap ngan c debab..






Fuiiyoooo, lagu raya...baru 7 ari
puasa....
dah kuar lagu raya dah...




Debab pulak macam blurr jer bila aku cakap camtuh...aku x tau la samaada telinga dia terlalu peka dengan apa yang aku dengar atau pun dia terlalu letih puasa smpai xlarat nak respon apa aku cakap....hehe

Tujuan ke mines semalam, adik aku tuh beriya nak carik kasut p kelas, dia yang suh aku temankan...disamping tuh jgak, dapat la aku usha2 barang ckit..usha jer lebih, beli jer x jugak..

Semalam..memang ramai sangat orang kat sana....rasa nya suma sedang bershopping untuk persiapan menyambut lebaran nanti...dan jugak skang nih kan tengah MEGA SALES until 31 Ogos nih...

Aku nengok memang melampau2 sangat offer dorang tuh....sampai tergugat aku nengok suma barang suma cun2....adehhh, dugaan2....

Ehhh....sapa yang belom beli baju raya nak beli yang ready made punya, korg p la kat Kompleks PKNS, Bangi...banyak baju2 untuk persiapan raya kat sana.....dari yang kecik smpai la yang dewasa....rate harga dari RM90-150 (baju dewasa) untuk setiap pasang....

Btw, thanx HIM buka puasa semalam.....**hati berbunga2** hehe...


Dah pun Ramadhan ke 8..
Masih berpuasa....
Target tahun nih, nak puasa penuh..
Erkkk...boleh ker? hehe..



[masih menunggu]







8 orang yang nak merapu jugak!:

NM02 said... [Jawab balik]

yu,

sehari sebelum puasa, ai pegi pasar pagi. yu nak tahu, org2 yang jual cd kat situ, dah pasang lagu raya.. hehehe

cplud miera said... [Jawab balik]

huhuhuhu~ dah pasang lagu ry. suke part *hati berbunga* tuh ;)

Unknown said... [Jawab balik]

klu posa penuh abg bagi RM50 hehe

kurus said... [Jawab balik]

tul tu dik .. malas nak ke mall skrg nie .. lagu raya sana sini .. huhuh syahduu :)

yaya | mohd said... [Jawab balik]

slmt berpuasa..
beshnye dpt berbuka dgn boyfie :)

Cik Bambam said... [Jawab balik]

ayung..

CB pergi mines ari sabtu..!!hahaha.. xde jodoh kita nak terserempak kan.. mmg! lagu raya manjang.. kat radio pon dah kuar lagu raya.. huhuhu..

Cik Bambam dah bertukar domain

wanbu said... [Jawab balik]

huhu... pegi PKNS Bangi tak ajak pun...

baru nak minx blanja :P