Friday, September 30, 2011

Berdua Bersatu | 14teen


Nak share 1 lagu jiwang nih, aku rasa suma dah tau kot lagu nih, dan dah penah dengar jugak kan...Forteen, group baru bawah KRU Studious..anak Malaysia rupanya dorg nih suma...1st time aku dengar lagu nih dulu, aku igt kan lagu seberang..hehe~~ tershashul pulak kan...


Berdua Bersatu

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkaliku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapiku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika denganmu salah
Kutak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah kutercalar
Walau dilanda badai
Kusanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Kutak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Kusanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu



Chow!

11 orang yang nak merapu jugak!:

bujal X said... [Jawab balik]

malu nak ngaku,

tapi saya suka lagu ittewwwww~~~

Cik Azizah said... [Jawab balik]

best lagu ni..jijah ingat kru n adam yg nyanyi..hhehe

chii said... [Jawab balik]

chii pun tgh layan lagu ni gak..okla..x sangka plak.fourteen ni anak didik kru. ingtkan v.i.p je

haney said... [Jawab balik]

lagu ni best! tp mula2 dia cam lagu raya. hehehe

AYuNG said... [Jawab balik]

@chii

sapa yg bawah kru untung kan..:)