Tuesday, September 20, 2011

HELP!


Ada belog sorg brother nih kena hacked, ada sesapa boleh bantu x?

Seram okeh masuk belog tuh tetiba kuar gmba macam kat atas pastuh siap ada bunyi-bunyian yg menyeramkan lagi....

Siapa buleh bantu??


HELP!


Aku nak bantu pun xreti.....puas aku gugel cmna nak buat, tapi xjugak dapat2.. nih jer la yg dapat aku bantu...kot2 ada sapa yg tau...

Belog yg kena hacked:

gilamodified.blogspot.com



UPDATE: Blog gilamodified.blogspot.com dah normal balik tapi xdapat serupa mcm yg lama..


Chow!



4 orang yang nak merapu jugak!:

Cik Bambam said... [Jawab balik]

den nak masuk pon serammm~!! wuwuuu~

chii said... [Jawab balik]

woo..cam seram jer..chii nk tlg pun..x reti

HEROICzero said... [Jawab balik]

peh ! dah la hacker tu dah hacked , then bila pulang balik , x dapat kasi sama macam yang asal balik !

ish .

khairul said... [Jawab balik]

terima kaseh Ayung,....abg nk nangis atas riba leh tak ..huuuuuuuuuuuuu