Thursday, October 27, 2011

PBNS jual tiket RM30!



Pagi2 tadi pas kuar p keja adik aku tepon daddy kasi tau harga tiket final bola sabtu nih dah turun ke RM30 hingget...

Aku tetiba kompius!

Bila time pulak dorg umumkan harga tiket turun?

Bukan berita malam tadi memang dah sah2 harga tiket memang RM50 ker?

Cepat2!

Sapa ada info pasal nih tulun komen..
Plzzzz....



Ehhh...tercopy paste jugak pasal bantahan nih..hehe~~


[Kot hargo tiket masih laie mahal, nengok kat stadium asteruk jo lah..nak p shah alam mahal bonaaa....]


Chow!


UPDATE:
PBNS jual tiket RM30 <----Klik utk Maklumat lanjut!

Cepat2! Sebelum habis stok!

6 orang yang nak merapu jugak!:

Kazman & Sue said... [Jawab balik]

Oooo...itu subsidi dari persatuan la agaknyaa...

eB ezrin said... [Jawab balik]

mlm td dgr beriter kekal 50.

makdara TERdiva said... [Jawab balik]

kita tak mo komen lah sbb takkan tengok pun game tu..haha

ieda said... [Jawab balik]

mahal kan tiket .. ramai yg komplain tuu .. sib baik hubby akak x berapa minat :)

Cik Bambam said... [Jawab balik]

bukan kekal ker??

hobin jang hobinnn~!!! eheheh

PCL said... [Jawab balik]

milik N 9 la...tgk kat stadium mamak je la