Saturday, October 29, 2011

Serba Kuning!


Paper semalam...bila tiket dah ada diskaun...semangat masing2 dah mula la berkobar balik nak nengok final...SOLD OUT sudah!


Tengah ari nih gerak nak ke stadium shah alam...kitorg 1 family gerak sendiri jer, x join konvoi...tapi, kebiasaan nya kitorg mesti tersempak ngan geng2 konvoi atas higway..

Tahun nih pulak rasa semangat semacam...xtau la semangat nak menjerit ker semangat nengok org lain punya semangat lain macam...haha, nak2 pulak semangat mummy ngan daddy dah smpai kat aku...

Tahun yg ke 3 berturut2 n9 layak ke Final Piala Malaysia....dan atas sebab tuh jugak kot mummy sponsor kitorg 1 family jersi baru n9 ada lambang lotto..wehuuuuuu!! Xda hal la lotto ori ka celup ka...janji ada..hehe


Bahan bukti.. baju utk family adik2 aku yg duk kat Labuan ngan Lumut pun hado...termasuk la anak buah yg 3org tuh







Sponsor....moceeehhh yer mummy daddy..len kali sponsor la lagik! hehe~~


Hobin Jang Hobin!!



Chow!

11 orang yang nak merapu jugak!:

Cik Azizah said... [Jawab balik]

bestnya!! nak ikuuuuuutt! hoben jang hoben!

HEROICzero said... [Jawab balik]

hehehe enjoy d day !

aku ramalkan Terengganu menang , harap lah . =)

Cik Azizah said... [Jawab balik]

nismilan menang jang 2-1! hoben jang hoben! musuhnya habis binasoo!

kakngah said... [Jawab balik]

ado baju sponsor lobeh tak??
tetibo ngidam la..
wakakakaka!!!

kem salam kek omak mo abah yo....

wanbu said... [Jawab balik]

tahniah la yerk.... huhu

dpt tgk kat stadium astro jerk :P

Cik Bambam said... [Jawab balik]

HAHAHAH... nasib baik ekau poie nismilan monang yo..! ehhehe

cik wanie Lovela (CWL) said... [Jawab balik]

baju bola banyaknya kita suka yg biru

Amy Syaquena said... [Jawab balik]

wah bestnya amy dah lame x ke stadium...

Afzainizam said... [Jawab balik]

yang pasti N9 monang.... berbaloi-baloi lerrr....

semangat terusss

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy polishing crome sportrim

hakak CNN said... [Jawab balik]

wahhh tak sia-sia kann...monang bosar,n9 pon main baguss.pertahanan chanteq punyer..Nasib berbaloi beli tiker RM50 tuh..eh limapolohkan tiket masuknyer..giler mahal nak mamposs..