Wednesday, November 16, 2011

Di tag oleh jijah

Kali nih nak jawab tag yg di tag secara suka ati oleh jijah..hehe~~ errr....ayung jawab part yg jijah tnya jer la yer..di tag kat sini

1. Ada kekasih tak?
-----> Xda...jujur kan..haha

2. Dah berapa lama dengan dia?
-----> Xda kekasih so boleh skip la soklan nih kan....

3. Apa pendapat anda tentang cinta monyet?
-----> Cinta yg mcm monyet..ehhe, yg kejap kang lompat sini, kejap lompat sana ikut suka jer...

4. Rasa rasanya cinta monyet ni kekal tak? kenapa?
-----> Ada yg kekal, ada yg x....terpulang pada individu tuh sendiri sejauh mana nak bawak hubungan dorg tuh....

5. Target kahwin umur berapa?
-----> Aiyooo, kalau ikut target dah overrrr target dah nih..haha, target dulu2 23 ke 24 nak kawennn...la nih, dh over..biar la takdir menentukan segalanya...chewaaahhh!

6. Tema wedding korang colour ape? kenapa?
-----> Dulu2 kan, selalu sgt nak kan kaler brown gold gitu...nmpak kaler tuh slow dan sesuai di pakai oleh kulit2 mcm aku nih!

7.Selalu apa yang patut bagi untuk hantaran lelaki?
-----> Bagi la ikut kemampuan....biasa nya kalau hantaran utk kawen, bagi barang2 yg korg akan pakai pas kawen nanti la...cth nya: perfume ker, jam ker, ipad 2 ker..haha, yg penting ongkos nya...

8.Untuk hantaran kepada perempuan apa pula?
-----> Ehhh...soklan atas tuh utk laki ker, haha, x dinyatakan pulak...kira sama jer la cam kat atas tuh la yer...

9. Katering vs Gotong Royong mane lebih mudah di uruskan? Kenapa?
-----> Biasanya klu duk kat kawasan kampung, lebih mudah buat gotong royong..Kat area kampung aku sendiri pun masih lagi buat gotong royong nak kenduri kendara...org kampung pun ramai yg nak nolong...tp, kalau duk kat taman, ada jer yg buat gotong royong kan..melainkan xda sapa nak tolong masak2 tuh, elok ler buat katering...

10. Bajet keseluruhan majlis perkahwinan korang berapa nanti?
-----> Hehe...dulu2 penah buat bajet dgn member yg baru kawen...dlm 20k ++ gituuu...haha, mahal kan...xpa2..nti try cut cost yerk...

11. Akhir sekali berapa hantaran korang mintak daripada lelaki. jawab!soalan cepu mas.
-----> Soal hantaran bapa banyak nk mintak kat pihak laki nih sebenarnya terpulang pada keluarga pihak pompuan tuh sendiri...Biar la besederhana, jgn terlalu bermegah2 dgn wang hantaran...


Siap jijah..
Chow!


9 orang yang nak merapu jugak!:

syawalsimpsons said... [Jawab balik]

insyallah ada jodoh yang baik kat luar sana...amiinnnn

khairul said... [Jawab balik]

x pa Ayung...abg sedia menanti hehe

Cik Azizah said... [Jawab balik]

kihkihkihkih sempoi la yung!! i likeeeee!!

bujal X said... [Jawab balik]

takde kekasih.

hi awak!!!!

*wink *wink~

Cik Bambam said... [Jawab balik]

hahahah..samo lar ngan den! semuo dah ado planning..tnguu cari laki yo~ ekekkeke

lizz said... [Jawab balik]

hi ayung...takpe ayung jodoh tu nanti datang...jangan dipikirkan sangat..

HEROICzero said... [Jawab balik]

no 9 tu , menarik juga gotong royong . penat memang penat tapi meriah ! =)