Thursday, November 17, 2011

Tabiat : Mengumpat

"Kak...sy rasa kan....xsedap ati la ngan si polan tuh....saya rasa apa yg kita cita kat dia kan..dia bagi tahu org lain.."

"Kak..sy kan xsuka ngan si polan tuh...dia tuh macam xleh masuk ngan sy.."

"Kak..si polan tuh asyik kuar masuk suka ati jer, xbagi tau akak pun kan..."

"Kak...si polan tuh pakai baju baru kan..mahal kain dia kan kak..kalau sy, xda la nak beli mahal2.."

______________________________________________________

Ko nih jenis mengumpat ker x puas ati nih sebenar nya nih???
Asyikkk sangat la mengata org kan, padahal...org tuh xda menda pun...

Biasa kalau yg jenis2 camnih org pompuan la kan...
Aku pun pompuan jugak...tp, aku pelik dgn manusia yg jenis cmnih..
Sebok mengata pasal org, padahal engko tuh xda apa pun yg boleh di bangga kan..

Org tuh nak beli apa ker, ikut suka dia la..
yg ko nih jenis mulut tempayan x abis2 nak mengata jer pasal dia tuh..
Dia tuh beli barang baru la, stail baru la, keta lain la...
Dia punya suka la...

Yang aku pelik, tune ko tuh dh macam dengki jer bunyi nya..
Jelez cakap jelez la weii...

Haha~~

Manjang ko jer yg xpuas ati ngan org..
Org xpuas ati ngan ko, ada ko kesah??


Chow!!


[Bukan entry lepas geram, sekadar cakap2 kosong jer]

8 orang yang nak merapu jugak!:

eB ezrin said... [Jawab balik]

x suker prangai g2.i hateeeeeeeeee

faizlaster said... [Jawab balik]

kalo x mengumpat sehari x sah kan??

Pape tah..!! said... [Jawab balik]

hahaha...weii jgn mengata aku tau..nak mengata pun depan2 ehh..hakahak...

Cik Azizah said... [Jawab balik]

ah selalu jumpa org macam ni..sebuk mgumpat orang tapi diri sendiri bukan betol sgt!

CikguShikin said... [Jawab balik]

Saya setuju..satu lg kena berhati2 dgn org yg suka mengumpat ni..klu hari ni die ngumpat org lain dpn kita, xmustahil satu hari nanti dia akan mengumpat kita dpn org lain. so, stay away!