Friday, November 25, 2011

Kenduri kendara TIME!

Huru hara omputih aku nih..haha, ikut suka jer nyebut english + Melayu = bahasa rojak yg menjadi ntah pap0 ntah..

Ahh...sudah la...merapu jer keja kan...

Skang nih bila dah tiba musim cuti sekolah, stat la...belambak2 la kad kawen yg smpai kad umah....Xkira la cara kad tuh smpai camna...sama ada dengan menaiki tong posmen ataupun dgn hanya pegang di jari lalu di smpaikan kepada para jemputan...

Ehh..macam2 cara la skang nih kan nak jemput org...

Kaedah lain yg paling senang pun ad0....upload jer pic kad kawen tuh kat fb..pastuh kasi tag ajer..kira aci la kan.hehe

Bukan tuh aku nak cita sebenarnya..hehe, kisah aku nih aku nak cita aku menghadirkan diri ke majlis kakak sepupu ke dua pupu aku ari tuh...Majlis nih dah lama....time org lain sebok2 nak kwen 11/11/11 ari tuh kan...dia pun sama jugak...kawen pulak dgn org jauhhh nuuuu....org sabah bah...Majlis kat sabah pulak buat 11/12 kot klu x silap...

Time pegi kenduri nih, budak 2 org (anak buah) aku nih ikut join..malas nak cita pepanjang, layan gmba ajer buleh?


Time nih Ija baru bangun...bangun2 jer dari keta suh kuar p kenduri kan..memang moody la sikit...cmtuh jer la muka dia, bila bagi nasi..makan tetap makan walaupun moody..hehe



Nih pulak ayizz..bila dah besor2 nih la dh x kisah sgt ngan org...kalau kecik2 dulu...xmau langsung ngan org...Part makan dia main balun jer suma..haha, ikut perangai akak dia time kecik2 dulu..tapi, badan dia nih halussss jer...



Mempelai ari tuh....kadang2 payah jugak bila jadi perhatian org nih kan, senyum pun nmpak sgt mcm tepaksa..hehe **ampun kakcik**


Dulu2 kan..aku memang dh emmm sgt ngan kaler pepel..kalau la andai kata aku kahwen sok2 kan...nak sgt kaler tuh...sbb kaler tuh nmpak cntek kan....tapi, skang dh xnak dah kaler nih..hehe, sebab? Dah ramai beno sedara mara aku yg kawen pakai kaler pepel..mentang2 la aku nih xnaik2 pelamin lagi...dorg rembat kaler yg aku nak..keh2~~


Kat luar dewan...budak 2 org nih dah stat aktif dah...Dorg nih bukan jenis makan saman punya budak...dorg ikut suka dorg jer..hehe



Lasttt..tepek kan sekali gmba nih, hehe...cukup syaratttt


Skang nih tetiap minggu buleh gantung periuk, ujung minggu jer ada kenduri kawen..Di samping dapat menyenyangkan perut..kena la jugak hulur kan..hehe

Sapa kata makan kat umah kenduri nih makan free?


Chow!!


9 orang yang nak merapu jugak!:

eB ezrin said... [Jawab balik]

kami x leh gantung gaks sbb shah musti nk balik mkn lagi. ngeeeeeeeeeeee

syawalsimpsons said... [Jawab balik]

tau x pe...start minggu ni N seterusnyer kn la gantung periuk kuali time tengahari..kikikkik

Cik Bambam said... [Jawab balik]

den pon ari ahad ni nak pergi weddg jugak.. ehehhee

khairul said... [Jawab balik]

abg dok tunggu kenduri Ayung ja

Qhaifa Nur said... [Jawab balik]

bln 12 nanti pergi pahang, anak saudara kawin...tak sabor nak gi

lieyalatif said... [Jawab balik]

hai, salam kenal...

betul tu...dah ujung2 tahun n musim cuti sekolah ni mmg ramai laa buat majlis kawin....musim nasi minyak gitu heheehehe....syok dpt mkn nasi minyak....

comel tgh ayizz mamam!

محمد رازيق said... [Jawab balik]

cuti sekolah, kenduri pun bnyk.. hehe.. salam maal hijrah

Ardini Humaira said... [Jawab balik]

best kan p knuri :D dni minggu ni 5 knuri dni pegi hehehehe