Sunday, November 6, 2011

Sudah pulang..

Terima kasih yer sapa2 yg tlg doakan keselamatan kitorg pegi & balik ari tuh...terharu nih..hehe


Pandai kak mot teka..hehe~~


Pasal cerita kat sana, nanti la aku up kat entry tuh...nih pun curi2 masa sambil2 siap siang sayur teringat pulang nak update yg nih....haaa, kang korg suma igt aku bermastautin pulak kat sana kang..

Kitorg baru petang nih nak sipkan juadah raya....semalam smpai sini pun dah 8lebih...sampai umah pun dah lewat...so, memang xsempat nak siapkan apa2...

Ramai yg komen kat entry lepas nak kan fm, tapi....sori beribu-ribu sori la kengkawan...aku x jumpa pun fm kat sana...Bukan setakat fm, keychain pun aku x jumpa....siyezz, puas aku carik nak jadikan cenderahati....

Camna raya Aidil Adha kat tempat korg? Meriah enggak?
Nanti ketemu lagi ya...


Chow!!


Salam Aidil Adha

2 orang yang nak merapu jugak!:

Kazman & Sue said... [Jawab balik]

selamat hari raya Aidil Adha dari kami sekeluarga....

berkunjung lepas makan daging korban... sibuk dari pagi ke petang meriahnya di sini..

khairul said... [Jawab balik]

welkam back ayung..amboi sakan p mkn angin x ajak abg pon :)

sempat beraya arini ?