Thursday, December 8, 2011

Arissa Hana

Ahad lepas kitorg ke Banting, mcm yg aku dah kasi tau kat sini...nasib baik x sesat..guna khidmat gugel map..

Ari sebelum tuh, aku dapat berita kazen aku yg kawen bulan 1 ari tuh dah selamat melahirkan baby girl yg comel lote mata sepet..hehe, dah alang2 kitorg ke banting ari tuh, menjengah la dia kat spital banting nuu....Ohh, cerita pasal dia kawen aku ada up kat entry nih

Nama baby : Arissa Hana (camnih kot eja)
Panggil: Ica

Nama panggilan Ica tuh mummy yang bagi...ntah cmna boleh terdetik pulak ntah tetiba nyebut Ica...erm...boleh la, ada jugak dekat2 ngan nama arissa tuh kan....


Nih jer la gmbo yg ado


Alhamdulillah..dah ada Ija, Ira...now Ica pulak join the club..hehe


Chow!!


8 orang yang nak merapu jugak!:

afzalsukasuki said... [Jawab balik]

mata sepet?tak nampak pon?tipuuu niii!!hahaha.takde bukti yg mngesahkan Ica sepet.huhu :P

Qhaifa Nur said... [Jawab balik]

sedap nama dia...
tahniah buat pasangan, moga ica cepat besar..

Jue AbdRahman said... [Jawab balik]

bestnyer dpt cium baby.. bau baby adalah bau yg paling best :D

Yatie Awang said... [Jawab balik]

baby cantik kan...akak geram kalau tengok baby

abah khalisha said... [Jawab balik]

selamat datang ke dunia..semoga menjadi anak yg solehah

eB ezrin said... [Jawab balik]

alaaaaa, x nmpk muker la. hu3

Cik Bambam said... [Jawab balik]

muko eh manooo??!! iskk ayung nie.. hehehehe..sedap nama beliau.. ahaks~!

Pape tah..!! said... [Jawab balik]

ifa da ada..
ira pun da ada..
ica bru jek ada..
ima,ayung kna ada kan...
so ina kna cari 'suspek' utama..

p/s : tahniah wat kazen ayung....smga ica mjadi anak yg solehah...