Monday, February 20, 2012

Undangan perkahwinan

Ewah2...macam aku pulak yang nak kawen kan..hehe, nih ha...nak kabo...minggu lepas lagi dh dapat undangan majlis kawen 2org kawan sesama blog nih....Nih ha, baru buleh masuk kat entry.....

Majlis kawen yang pertama...minggu nih punya date...25/2/2012...Majlis persandingan ~~jijah~~ & asben tercinta....Finally...ke jinjang pelamin jugak kan jijah...tahniah! Dorg dah menikah tahun lepas lagi....maklum ler masing2 duk jauh2....hehe, nih pulak kira majlis resepsi dorg....chewahhh...dah xlama dah jijah.....







Yang aku suka kat kawen jijah nih, dia bagi sekali kalendar poket tuh....senang nak letak dalam purse kan....memang comel....mocehhh yer jijah....InsyaAllah, kalau xdak aral melintang nanti ayung p kat majlis jijah tuh..hehe

Yang ke 2 pulak, undangan majlis perkahwinan blogger jugak.....~~cplud miera~~ atau nama betulnya nengok ler kat kad tuh..hehe, majlis nih pulak di buat pada 3/3/12......nun kat ganu sana.....InsyaAllah yer cplud....







Yang aku suka kat kad cplud nih pulak nmpak simple....dan jugak ada gmba katun2 tuh....memang bekenan betul aku nengok..hehe...dah berangan2 dah nak buat kad cmnih jugak.....keh2~~


Chow!!

8 orang yang nak merapu jugak!:

♥cikmOt♥ said... [Jawab balik]

ok, akak tunggu kad jemputan dari ayung...hehehe

Cik Azizah said... [Jawab balik]

berangan2 jadi kenyataan nnti..leh la amik sumber inspirasi..hehe


ayung!!datang tau!! bukan jauh pon..hehe

cplud miera said... [Jawab balik]

ayung....... cm kenal je kad no2 tuh.. hehehe...

Cik Bambam said... [Jawab balik]

kita pon nak wat kad kartun..comel..

wahhh..daku berangan dah nak buat kad kahwin! ahhahaha

eB ezrin said... [Jawab balik]

simple pn simple la. jani kngnnyer sok :)

nadia arrumaisha said... [Jawab balik]

seyes, memang tabik...cun giler kad dia.....tp nadia nanti wat simple saja....DIY...

khairul said... [Jawab balik]

klu ayung kawen Insyaallah abg mai :)