Tuesday, March 29, 2011

Bukit Tinggi, INDO - Day 1 - Air Terjun...

Ini adalah entry sambung2 dan agak panjang, dan jugak banyak gambar2..
Harap maklum..hihi

Entry pasal makan, tunggu dulu la yer...aku ingat aku nak gabung kan suma pasal makanan yg aku makan kat sana dalam 1 entry..hihi, mmg banyak yg menarik pasal makan..

Teruskan aktiviti melawat..

Singgah pulak kat kawasan air terjun..Nak masuk air terjun nih pun kena bayar...walau pun masuk hanya untuk begamba..daddy aku cakap, kat sana suma nya duit...dorg angkut batu dari kawasan air terjun bawak ke tepi jalan pun boleh jadik duit kat dorg...





Kawasan air terjun nih mengingatkan aku kawasan air terjun apa eh yg kat jalan nak ke Cameron tuh?? ala...lupa pulak dah nama air terjun tuh...ha, lebih kurang la kot kawasan nya...tp, air terjun yg jalan nak ke Cameron tuh tinggi, yg kat situ xla tinggi sangat..

Pemandangan yg cantek..air nya sejuk betul...pastuh, apa lagi..posing time! hehe..













Time org tengah reramai sebok ambek gmba kat area situ, ada la budak nih, budak2 sana jer kot...sempoi jer mandi kat air terjun tuh..nak kata salah tuh idak ler...yg paling sempoi aku tengok budak tuh, mandi bogel...hehe, sempat la tengok tayangan free..kah3..ala, xla besar mana pun..dalam darjah 4 kot..budak umor sepuluh tahun cam tuh...mmg sempoi betul...







Pasnih..masuk entry pasal tempat shopping pulak..hihi
Tungguuuuuu...........


Update : Full Pakej Bukit Tinggi





3 orang yang nak merapu jugak!:

mommylavender said... [Jawab balik]

suka merpati bejoli2 tu....sporting betuiii~hee

stretch marks said... [Jawab balik]

wah cantik nyer gmbr.....guna camera aper dpt amik gmbr air terjun camtue....

Puan Kutu said... [Jawab balik]

ehh dah beso tu dajah empat..tak malunya bogel.hahaha..