Sunday, July 24, 2011

Komen untuk konsert Wali band

Komen nih di datangkan khas dari entry nih


Konsert wali band nih dah pun berlangsung kat stadium tertutup nilai dengan ______________ (sila isi tempat kosong pada sesapa yang pegi).

Komen kat atas nih aku dapat beberapa ari lepas...betul la apa yg anon nih komen...lagu2 dorg tuh berunsur ketuhanan dan nasihat...aku pun xcakap lagu2 dorg nih xdak modal kat entry aku yang tuh..

Aku tau, ramai kalangan orang2 kita nih minat artis2 antarabangsa...xkisah la negara mana, even indon sekali pun tetap luar negara kan...aku pun minat jugak artis2 antarabangsa..tapi, aku minat lagu dorg jer la...lebih dari tuh, xdak la kot...

Ada sesapa lagi yang pegi untuk konsert tuh x?


[terima kasih yer anon atas komen anda]


chow!



8 orang yang nak merapu jugak!:

~milo~ said... [Jawab balik]

wali band mmg best..layannn jekk..hehe

syrupmasin said... [Jawab balik]

lagu2 indon pon best jugak..kotak best :D

cplud miera said... [Jawab balik]

umah cplud dekat sgt2 ngn stadium tertutup tu tp xpegi pon. xnmpk pon byk kete or org yg pegi. hurrm

hamzah ian said... [Jawab balik]

aku tak tau pun ada konsert ni.. huhu

HEROICzero said... [Jawab balik]

haha xtau pun diorg datang . =D

NM02 said... [Jawab balik]

mesti best konsert tu... tak pi pun ayung...

Diana @ bilakukatacinta said... [Jawab balik]

tak berapa nk suke..coz,dia pernah bg kenyataan yg meng'dtgkan' ketidakpuasan ati berkenaan isu komposer mesia yg dituduh meniru/menciplak karya nya

Puan Kutu said... [Jawab balik]

lagu2 indon memang best...:)