Friday, September 9, 2011

My Raya 2011 | Sambungan Raya Pertama

Okeh, nih sambungan Raya pertama kitorg...petangnya, kitorg buat photoshoot la konon nya kat area umah jer..maklumla, umah kampung kan....entry kali nih di limpahi dengan gambar2..

Time nih memasing tengah buat bincang petang...eh, bukan petang kot...dah senja pun..


Candid..aku xtau nak letak caption apa kat gmba nih...


Memperbetulkan keadaan yg patut di betulkan sebelum begamba di senja nan indahari raya


Begamba ngan adik ipar & jugak anak buah...dak ayizz nih payah betul klu nak pegang dia...asyik la merengek..korg tengok muka dia tuh pun tahu yg dia tengah merengek...tp, ada aku kisah? haha...janji dapat begamba ngan ko ayizz oiii..hingat senang? Yg adik ipar aku tuh pun relex jer begamba tanpa mengiraukan anak dia tengah merengek...nasib ko la ayizz


Nih gamba posing baik punya dengan adik aku no 4..aku panggil dia debab sebab badan dia debab..hehe, asalnya dia nak ambek gamba sorg...tp aku nih menyibuk...maklumla....pantangggg jumpa kamera


Nih pulak gamba tangga keamanan keluarga...di mulai dengan aku, di ikuti oleh mummy dan di sudahi oleh adik ipar(huda)..Nih kira hirarki la nih...yg tinggi ke kiri..yg rendang x berbuah ke kanan plzzz..


Lasttt....nih gamba keseluruhan family aku...dh puas dah posing sakan gamba2 kat atas tuh...Bawah nih gamba sopan2 sikit...


Gamba keseluruhan family aku...adik aku yg no 3 tuh, anak dia lagi sorg tengah tido (Ija)...kat bawah ada gamba dia..


Nih pulak adik aku yg kat Labuan, xdapat balik...adik aku yg laki tuh no 2..adik ipar (eton) dan jugak anak buah (Ira)


Nih pulak family adik aku no 3...anak dah 2..Ija ngan Ayizz, adik ipar (Huda)


Setakat nih 2orang jer adik aku dah kawen..yg no 4 ngan 5 masih lagi belajar..Aku nih anak sulong dari 5 org adik badik..adik badik aku suma laki..jelas?? Jangan tanya bila aku nak kawen...hehe

Suma nya mengenakan kaler yg sama...yg kat semenanjung dan jugak kat seberang laut sana...kain2 nih suma telah di sponsor khas oleh mummy ngan daddy time kitorg ke sini..Kain yg dewasa jer la, yg bebudak mak pak belikan sendiri naaa....janji ada persamaan...

Tamat riwayat cerita raya pertama...(ntah yer ntah x tamat agaknya...tah pasnih ada smbung lagi kan..)


Chow!!



8 orang yang nak merapu jugak!:

amiey lee said... [Jawab balik]

suka sedondong suma adik beradik....
heee

en_me said... [Jawab balik]

meriahnyer uoolss.. ehehe

khairul said... [Jawab balik]

fulamak sedondon la semua.cantik2

eB ezrin said... [Jawab balik]

kiter jumper nanti posing cenggitu gaks eh? ;p

Cik Bambam said... [Jawab balik]

ramainya adik dia dah kawen.. umur brape ayung??? ehhehe

Cik Azizah said... [Jawab balik]

wahh rupanya adik lelaki ayung yg kawen dulu! hehhe nsb bukan pompuan kang lagkah bendul pulak..gagaga